субота, 3. децембар 2011.

Retro Love Wish

Jooooj sramote!

4 meseca me nije bilo ... Priznajem da praktično ništa nisam radila! Jesam posmatrala kako se topi zlato i zaista je divno, ali moje ruke takle repromaterijal nisu :( bzv, ali to se ispravilo prošle nedelje :)
Rešila sam da pošaljem maler i lenjost na zadnja vrata i prijavila se na Mali sajam lepih stvari u NS :) tako da sam tamo sutra ... Na novoj adresi, Ignjata Pavlasa 3, Novi Sad od 13-20h 
...vidimo se...

I još jedan prelom, presek, odluka ... Više se ne bavim materijalima sa kojima sam se igrala zadnje 2 godine, nekako mi je došetalo da je vreme za nešto novo ... Tako da... metali, kamenje here I come :)

 Soon...

2 коментара:

  1. Hej, da znaš da mi je jako drago čitati te opet! I sviđa mi se tvoj novi put. Zato, samo hrabro dalje. I uživaj na sajmu.
    Lijep pozdrav :))

    ОдговориИзбриши