понедељак, 15. фебруар 2010.

Be my Valentine

Dobila sam juce po sopstvenoj naredbi puno pastelnih bojica kao poklon .... Koje su odmah iskoriscene u dobre svrhe, u svakom slucaju danas su mi priredile radost, veliku radost ... Moram se zahvaliti Zeljki i Leyli koje su mi otvorile oci lepote koja se dobija kada se boji sa pastelima, eh davno je bilo kada sam ih koristila :/ u svakom slucaju od jednog neupotrebljivog komada efaplasta dobila sam cvet koji sam ukrasila zlacanom metalnom "snalom" (?!?) i ljubicastim svarovski kristalom ...
Uh, kak mi se svidja, skroz je JA ... I srecna sam sto u zadnje vreme sve nekako dobija oblik koji sam zamislila, to znaci da napredujem : ))) bezim iz haosa i nekanalisanih ideja, jeeeeeeee

6 коментара:

  1. Odlican je...
    Svidja mi se...elegantan,ali ne previse...

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala što si posjetila moj blog i ostavila lijepe komentare. Ovaj prsten je predivan, jako mi se sviđaju boje koje si upotrijebila, a i oblik je neobičan i divan!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima !!!
    *feelingfimo, zadovoljstvo je moje, pravo je uzivanje gledati tvoje radove, nadam se da cu moci i da posedujem nesto : ) Hvala za komplimente ...

    ОдговориИзбриши