петак, 27. новембар 2009.

forumski SWAP

Swap je jedna divna igrica za odrasle, moguce pozajmljena od dece, u kojoj kreativci razmenjuju svoje rukotvorine ... Sasvim je izvesno da postoje i varijacije na temu negde u svetu i svemiru, ali ovaj nas na forumu Moj Rucni Rad je svakakao najbolji : ))
Tema je bila "4 boje" Svako izvlaci svog swap pertnera, zna kome salje, ali ne zna od koga ce dobiti ... I onda to cupkanje, iscekivanje iznenadjenja, radost, deljenje, poklanjanje ... divno! Ja sam izkukla forumsku drugaricu Ornament i jedino sto sam o njoj znala je da pravi nakit od perlica i zice (moguce da koristi jos neke materijale, ali te informacije su mi bile dostupne) i da da voli boje jeseni: bordo, braon, drap, ljubicasto ... Slike koje cu postaviti je ona uslikala, moracu da pozajmim jer su sjajne... Ovo sam ja napravila za nju
Poklon koji sam ja dobila je od KSANDRE, moram priznam da sam se jako odusevila, jer nemam nista slicno i tako je naobicno, sreca sreca ...
Eto i ovaj VI po redu, meni pravi, je uspeo, sudeci i po ostalim poklonima i nacin nakoji se sve odvijalo, mogu samo da kazem ... BRAVO KREATIVCI !!!

Нема коментара:

Постави коментар