четвртак, 10. септембар 2009.

Kako sam umocila prst u kaku

Naslov je vrlo prost, inspirisan trenutnim Uhhhh i Jaooooo, naime moj voljeni papagaj se ukakio na moju voljenu sofu, nisam zaobisla da umocim, sasvim slucajno ... Kao i sve u mom zivotu, BOOMbasticno i veliko! Naslov bi mogao da se shvati i kako sam pocela da pravim nakit, hmmm, ali to bi bilo cudno! Pocetak su bile perle, male velike, sarene ... Zbog njih sam dobila nadimak hipik, naravno, totalno neshvacena i neuklopnjena u fency odelenje ... Ali sta sad, meni je bilo interesantno da nizem do duboko u noc i nije me bilo briga sta ko misli : )) Kad sam nanizala svoju crnu univerzalnu do 10 metara i izgubila vid, shvatila sam da me vise zanima astrologija, pa je nakit zapostavljen na neko vreme : ( Ali sta sam tad znala? :\Svakako ne za polimersku glinu, inace bi sad bila vrsna majstorica ... Ali sva sreca pronasla sam je na vreme : ))))

Нема коментара:

Постави коментар